2012 m. birželio 25 d., pirmadienis

Praeita savaitė. Last week

Man namų areštas. Nes serga mažasis. Tiesa, rimtai sirgo jis tik 1,5 dienos, o paskui darė savo tvarką namie.
Kadangi negalėjau produktyviai darbuotis, tvarkiau kompiuterinius reikalus , nes matyt, esu kaip žirafa - sėdėdama prie kompiuterio matau ir ką veikia mano vaikas, ir sugebu atlikt šiokius tokius darbus
.
Taigi, tvarkiau nuotraukas. Radau:

- savo gražiają nuotaką Daniele, kurios vestuvės buvo Brazilijoj (ėch..., neturiu jokių vilčių pamatyti šią šalį, o labai norėčiau);




ji laabai graži!

- paprastą krikštynų žvakės dekorą, kuris visai galėtų tapti  ir apyranke kokiose nors  "beržinėse" vestuvėse.




- prisiminiau kaip mes smagiai darėm aksesuarus pas Marijų Gvildį  (nuotraukos)
ir iš likučių sumeistravau paprastą plaukų lankelio dekorą. Gaila, krikštynos buvo ne mergaitės, būčiau padovanojusi.


- nuklydau į tiesiog nepadoriai  nuostabių rožių dienoraštį Coming up roses  (įdomu kaip sekasi mano rožynui be manęs);

- Ir nesumokėjau mokesčių už mūsų buvimą: šio žemėj )), nes kažkas paslėpė mano generatorių...

That's what I'm rather a week when I was at home with sick son!

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą